FAQ Overstappen

Regelmatig vragen therapeuten ons wat er allemaal komt kijken bij het overstappen naar een nieuw EPD / administratiesysteem voor de praktijk. We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Is er een manier waarop ik eerst vrijblijvend kennis kan maken met Fysiomanager?

Uiteraard kun je voordat je een keuze maakt eerst een vrijblijvende demonstratie aanvragen. Wanneer je het vervolgens graag zelf wilt uitproberen, kunnen we een proefpakket aanleveren.

Hoe snel kunnen we bij jullie starten?

In overleg spreken we een datum af.

Wat is de duur van een contract bij jullie?

Standaard hebben wij een jaarcontract. Na een jaar wordt het contract telkens met 1 jaar verlengd. De opzegtermijn is 2 maanden voor einde contractduur.

Wat gebeurt er met mijn contracten met zorgverzekeraars die nu in mijn huidige EPD staan?

Deze zetten wij voor je over naar jouw Fysiomanager omgeving. Dit gebeurt 100% veilig en zonder enig dataverlies.

Kunnen jullie alles vanuit mijn oude EPD in Fysiomanager overzetten, zonder dat wij er zelf veel aan moeten doen?

Zeker, zo hebben we onlangs de overstap begeleidt van een praktijk uit Amsterdam waarbij we binnen een week alle gegevens vanuit Intramed in Fysiomanager hebben gezet.

Wat zetten jullie over qua therapeut- en patiëntengegevens?

Wij zetten therapeuten, locaties en patiëntengegevens over naar Fysiomanager. Mocht je huidige EPD systeem een export bestand uitgeven, dan kunnen wij ook alle dossiers overzetten. Met onze handige overstapservice begeleiden we je bij de overstap en bij het werken met Fysiomanager. Lees meer over de overstapservice.

Hoe zijn de kosten bij Fysiomanager opgebouwd?

Fysiomanager groeit letterlijk met de praktijk mee. Ben je een solist, dan betaal je ook voor één gebruiker. Heb je meerdere medewerkers, dan worden de kosten maandelijks bepaald aan de hand van het aantal FTE (gedeclareerde/gefactureerde behandelingen). Wil je weten wat het voor jouw praktijk kost? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan!