Fysiomanager.nl
  • Home
  • Onze EPD software
    • EPD Software voor álle therapeuten
    • FM-VideoConsult
    • Agenda en navigatie
    • Declareren en factureren
    • Online Plannen
    • Patiëntenportaal
    • FM Analytics
    • PREM-ondersteuning
    • Onze partners
    • Tarieven
    • Demo
    • Offerte
    • Overstappen
  • Kennislab
    • Inloggen in Fysiomanager
    • Cursus Nascholing Dossiervorming
    • Training Twinfield
    • Webinars
    • Video’s van het EPD & praktijksoftware
    • Regiobijeenkomsten
  • Voor gebruikers
    • Fysiomanager Ontzorgd diensten
      • DeclaratieOntzorgd
      • BoekhoudOntzorgd
      • TotaalOntzorgd
    • FM Analytics aanvragen
    • Patientenportaal aanvragen
    • Aanvullende diensten aanvragen
    • Tell a friend
    • Overstapservice
    • Onze service
    • Evenementen
  • Referenties
    • Klanten vertellen
    • Klantcases
  • Over ons
    • Dit is Fysiomanager
    • Software voor paramedici
    • Werken bij Fysiomanager
    • Contact
    • Veelgestelde vragen
    • FAQ Overstappen
    • Interview serviceteam
    • Interview overstappen
    • Nieuws
    • Nieuwsbrief
      • Archief nieuwsberichten
28 april 2022

De servicedesk van Fysiomanager is veel meer dan een hulplijn alleen

Wij krijgen veel complimenten over de kwaliteit van onze servicedesk. Daarom leek het ons goed om Jonny van der Meer zelf te laten vertellen wat het werk van de servicedesk precies inhoudt. En waarom heet deze afdeling eigenlijk “Servicedesk” en niet zoals bij de meeste aanbieders “Helpdesk”? Het antwoord vind je hier.

Vorige artikelOp Fysiomanager kun je bouwen; ook in 2021 hadden we de hoogste uptime!Volgende artikel Dag van de Fysiotherapeut: 21 mei 2022, Den Boschtekst 'dvdf-2022Dag van de Fysioterapeut 2022'

Meest recente berichten

Licentie per praktijk AGB code27 september 2023
Eén declaratie per praktijk AGB-code18 september 2023
Vacatures8 augustus 2023

Categorieën

  • Behandelplannen
  • Boekhouding
  • Certificering
  • Covid19
  • EPD
  • Events
  • Fysiomanager
  • Geen categorie
  • KNGF
  • MijnZorgtoegang
  • Ontzorgd Diensten
  • Overstappen naar Fysiomanager
  • Richtlijnen
  • Tell-a-friend
  • Vragenlijsten
  • Webinar
  • ZorgDomein

Tags

2 factor authenticatie administratie afspraak wijzigen afspraken agenda bescchermde gegevens beveiligde gegevens consultant cursus Declareren efficiënt EPD fysiomanager gecertificeerd intake ISO/IEC 27001 job klantcontact klinimetrie Meer tijd voor zorg NEN 7510 Online Plannen patientenkaart tijdwinst training Twinfield vacature verlof vragenlijst werken bij Fysiomanager
  • Software voor paramedici
  • Elektronisch patiëntendossier software
  • Vraag een demo aan
  • Offerte
  • Privacybeleid
  • Veelgestelde vragen
  • Archief nieuwsberichten
  • FAQ Overstappen
  • Instagram
  • Cookiebeleid (EU)

Bezoekadres
’t Hege Stik 4
8445PZ Heerenveen

Postadres
Postbus 205
8440 AE Heerenveen

+31 (0) 513 68 38 87

servicedesk@fysiomanager.nl

Fysiomanager © 2023 | Privacybeleid


Privacy Verklaring

Meest recente berichten

Licentie per praktijk AGB code27 september 2023
Eén declaratie per praktijk AGB-code18 september 2023
Vacatures8 augustus 2023

Categorieën

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Beheer cookie toestemming
We gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals bladeren gedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}