Chat with us, powered by LiveChat

Nieuws

Wij krijgen veel complimenten over de kwaliteit van onze servicedesk. Daarom leek het ons goed om Jonny van der Meer zelf te laten vertellen wat het werk van de servicedesk precies inhoudt. En waarom heet deze afdeling eigenlijk “Servicedesk” en niet zoals bij de meeste aanbieders “Helpdesk”? Het antwoord vind je hier.

Op je software moet je kunnen vertrouwen: qua toegankelijkheid, qua snelheid en qua beveiliging! Zeker in de paramedische sector. We zijn er dan ook trots op dat onze software bewezen betrouwbaar is; we zijn bijna 100% online! Dit blijkt uit de door onze servers geregistreerde “downtime”, het aantal minuten dat wij in 2021 tijdelijk “offline” waren. Het blijkt dat wij in 2021 slechts 5 minuten uit de lucht waren. We…

Verder lezen

tekst 'dvdf-2022Dag van de Fysioterapeut 2022'

Zaterdag 21 mei a.s. zijn we vanzelfsprekend aanwezig op het jaarlijkse KNGF-congres, De Dag van de Fysiotherapeut. We kijken ernaar uit onze vakgenoten eindelijk weer live te kunnen ontmoeten! Van eerdere edities weten we dat de stand van Fysiomanager erg goed bezocht wordt. Het is daarom niet altijd mogelijk geweest om persoonlijk met elkaar te spreken. 

Wil je dit jaar zeker zijn van een persoonlijke kennismaking op onze stand? Meld…

Verder lezen

Steeds meer gebruikers weten Fysiomanager te vinden. Natuurlijk groeit onze organisatie mee. Op dit moment zijn we zoek naar een Medewerker Customer Service (m/v), voor 24 tot 32 uur per week. Je komt te werken in ons hechte team op ons kantoor in Heerenveen. Ken jij iemand die op deze functie zou moeten solliciteren?  Hier staan alle details van deze leuke functie uitgebreid beschreven. Alvast bedankt voor het tippen!

Business Intelligence is het thema van deze tijd; data zijn hot! Maar wat kun je met data in je eigen praktijk? Heel veel! Daarom kiezen veel van onze gebruikers voor FM Analytics; dé Business Intelligence-tool binnen Fysiomanager! Hiermee hebben ze alle informatie op het gebied van kostenbeheersing, omzet(groepen) en urenregistraties snel inzichtelijk. Met FM Analytics weten ze exact wat er speelt in de praktijk! Bekijk hier de voordelen van FM…

Verder lezen

Fysiomanager is een dynamisch product. Regelmatig worden er verbeteringen doorgevoerd en nieuwe features geïntroduceerd. Zodra wij mogelijkheden zien om Fysiomanager nog beter op de paramedische praktijk te laten aansluiten, pakken we het op. Onze gebruikers praten we regelmatig bij met onze drukbezochte webinars. We organiseren ze regelmatig en zo zorgen we ervoor dat onze gebruikers alles weten en het optimale uit ons EPD weten te halen. Wil je weten hoe…

Verder lezen

Fysiomanager is een EPD dat volledig naar je eigen wensen is in te richten. Bijvoorbeeld als het gaat om hoe je de eindtijden van je behandelingen wilt registreren. Gebruikers van Fysiomanager kunnen ervoor kiezen om de eindtijd te laten corresponderen met het slotensysteem. Of ze kiezen ervoor om de behandeltijd in het aantal minuten te

Vektis heeft in opdracht van het RIVM en het Ministerie van VWS onderzoek gedaan naar het aantal patiënten dat tijdens de eerste piek van de Covid-19 besmettingen (voorjaar 2020) gebruik maakte van digitale paramedische zorg (e-health). Vorige maand is de E-healthmonitor verschenen waarin je hun bevinden kunt lezen. Om onze gebruikers tijdens de eerste Covid-19 piek te ondersteunen, introduceerden wij de gratis module FM-Videoconsult. Gebruikers van onze software kunnen FM-Videoconsult…

Verder lezen

Begin deze maand hadden we een leuk interview met Tessa van der Velde van De Fysio Studio in Amsterdam-West. De praktijk werkt al 6 jaar met Fysiomanager. Kortgeleden kozen ze ook voor BoekhoudOntzorgd; met deze dienst wordt praktijken de hele boekhouding uit handen genomen, zo ook bij De Fysio Studio. In het interview is Tessa erg te spreken over BoekhoudOntzorgd en ook over onze Servicedesk. Ze verwoordde het als volgt:…

Verder lezen

Recent is de nieuwe persoonlijke weekindeling in de agenda beschikbaar gekomen, een rooster waarop alle planbare uren worden weergegeven. Het rooster maakt eenvoudig inzichtelijk waar, wanneer, welke therapeut werkt. In één oogopslag is het volgende zichtbaar: op welke praktijk de therapeut werkt (duidelijk door de praktijkkleur); wanneer er pauzes, vakantie en verlof zijn ingepland (niet-planbare tijd); of cliënten via Online Plannen een afspraak kunnen inplannen (per blok); wat de standaard…

Verder lezen

10/173