Chat with us, powered by LiveChat

FAQ Overstappen

Regelmatig vragen therapeuten ons wat er allemaal komt kijken bij het overstappen naar een nieuw EPD / administratiesysteem voor de praktijk. We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Kennismaken en starten met Fysiomanager

Vraag Is er een manier waarop ik eerst vrijblijvend kennis kan maken met Fysiomanager?
Antwoord Uiteraard kun je voordat je een keuze maakt eerst een vrijblijvende demonstratie aanvragen. Wanneer je het vervolgens graag zelf wilt uitproberen, kunnen we een proefpakket aanleveren.

Vraag : Hoe snel kunnen we bij jullie starten?
Antwoord: Snel! We kunnen binnen een week een werkend pakket aanleveren.

Vraag: Wat is de duur van een contract bij jullie?
Antwoord: Standaard hebben wij een jaarcontract, na een jaar zijn wij maandelijks opzegbaar.

Overzetten van alle gegevens

Vraag: Wat gebeurt er met mijn contracten met zorgverzekeraars die nu in mijn huidige EPD staan?
Antwoord: Deze zetten wij voor je over naar jouw Fysiomanager omgeving.

Vraag: Kunnen jullie alles vanuit mijn oude EPD in Fysiomanager overzetten, zonder dat wij er zelf veel aan moeten doen? Antwoord: Zeker, zo hebben we onlangs de overstap begeleidt van Corpus Company uit Amsterdam waarbij we binnen een week alle gegevens vanuit Intramed in Fysiomanager hebben gezet. Arne Sevenhuijsen, een van de praktijkhouders had hier “Geen omkijken meer naar“, zoals hij het zelf formuleerde.

Antwoord: Zeker, zo hebben we onlangs de overstap
begeleid van Corpus Company uit Amsterdam waarbij we binnen een week
alle gegevens vanuit Intramed in Fysiomanager hebben gezet. Arne
Sevenhuijsen, een van de praktijkhouders had hier “Geen omkijken meer naar“, zoals hij het zelf formuleerde.

Vraag: Wat zetten jullie over qua therapeut- en patiëntengegevens?
Antwoord: Wij zetten therapeuten, locaties en patiëntengegevens over naar Fysiomanager. Mocht je huidige EPD systeem een export bestand uitgeven, dan kunnen wij ook alle dossiers overzetten. Met onze handige overstapservice begeleiden we je bij de overstap en bij het werken met Fysiomanager. Lees meer over de overstapservice.

Vraag:  Hoe zijn de kosten bij Fysiomanager opgebouwd?
Antwoord: Fysiomanager groeit letterlijk met de praktijk mee. Ben je een solist, dan betaal je ook voor één gebruiker. Heb je meerdere medewerkers, dan worden de kosten maandelijks bepaald aan de hand van het aantal FTE (gedeclareerde/gefactureerde behandelingen). WIl je weten wat het voor jouw praktijk kost? Vraag vrijblijvend een offerte aan.

Tell-a-friend

Vraag: Als ik klant ben geworden via een vriend, hoe werkt de “Tell-A-Friend” bonus dan?
Antwoord: Als je een nieuwe klant bij ons aanmeldt krijg je
een bonus van 450 euro.
Lees hier meer over tell-a-friend.

Mis je hier iets? Heb je nog een vraag of wil je contact met ons? Mail, app of chat met ons!