Chat with us, powered by LiveChat

Klantcases

Fysiomanager wil blijven leren van de bevindingen, opmerkingen en feedback van onze gebruikers. Daarom interviewen we regelmatig therapeuten die met onze software werken. We vragen ze naar hun bevindingen: wat doen we goed en wat kan er beter?

 

Met drie vestigingen lijkt het veranderen van EPD een behoorlijk gedoe. Het bleek gelukkig mee te vallen. De eerste declaraties zijn inmiddels verstuurd, met succes.

Begin 2019 stapte Fysio.com over van FysioRoadmap naar de praktijksoftware van Fysiomanager. Hoe verliep dit proces?

Welke goede of zwakke punten merkt een ‘net-overgestapte’ klant op? Wat zijn de opvallende zaken aan het pakket van Fysiomanager?

In Fysiomanager kunnen beroepsgroepen in hetzelfde pakket samenwerken. Bij Kinderpraktijk SamSam werken logopedisten, kinderfysiotherapeuten en kinderergotherapeuten in hetzelfde pakket. Handig, of niet?

De heldere visuele vormgeving van Fysiomanager en het gebruik van gekleurde icoontjes om aan te geven of er iets mist of toegevoegd moet worden stimuleert de therapeuten om alle stappen te doorlopen; het geeft een visuele prikkel om met het EPD aan de slag te gaan.

Sinds bij elke factuur standaard een iDeal-linkje wordt meegestuurd staan facturen veel minder lang open. Vaak worden facturen dezelfde dag al betaald.

Fysiomanager heeft vele diensten in hun eigen pakket geïntegreerd waardoor het gebruik ervan zeer gemakkelijk en uiterst stabiel werkt.

Met de dienst DeclaratieOntzorgd wordt het gehele declaratietraject de praktijk uit handen genomen. Van het verzenden van de factuur tot en met het verwerken van de retourinformatie.