De vernieuwde versie van Online Plannen is beschikbaar voor alle Fysiomanager-gebruikers. Deze handige functie is kosteloos te vinden in MijnZorgtoegang. Hiermee kan een cliënt eenvoudig een afspraak maken vanaf laptop, tablet of telefoon, rechtstreeks via de website van de praktijk.
De bestaande versie had al een mooie aansluiting op de praktijkvoering maar de nieuwe versie is nóg flexibeler.
Cliënten konden al heel eenvoudig een eerste afspraak en vervolgafspraak maken met laptop, tablet of telefoon, rechtstreeks via de website van de praktijk. Maar nu is het ook mogelijk dat cliënten via Online Plannen een afspraak wijzigen of annuleren in een reeds lopend behandeltraject. Omdat jij wel graag wilt weten waarom de afspraak is gewijzigd hebben we een opmerkingenveld toegevoegd. De cliënt kan hier de reden voor wijziging of annulering kwijt.
Hartstikke handig, cliënten kunnen zelf heel laagdrempelig vervolgafspraken maken en wijzigen.
Wijzigt je collega een afspraak van jou? Ook dan krijg je een melding in je agenda waarin aangegeven wordt wie de afspraak gewijzigd heeft en eventueel waarom.
Uiteraard wordt je agenda real-time bijgewerkt! Je bent dus direct op de hoogte.
Houd jij liever controle over de afspraken? Je bepaald zelf of én welke afspraken je patiënten online kunnen inplannen. Dit kunnen bijvoorbeeld alleen de eerste afspraken zijn, of juist alleen de vervolgafspraken. Het wijzigen of annuleren van een afspraak door de patiënt kan ook alleen maar wanneer jij deze functie toestaat.
Jij houdt echt de touwtjes in handen!
Het werkt erg laagdrempelig; er worden géén onnodige vragen gesteld en de afspraak kan eenvoudig en snel worden vastgelegd. Pas na het vastleggen van de afspraak krijgt de cliënt het verzoek om een account aan te maken. Dit kan ook later met een link vanuit de bevestigingsmail. Het BSN wordt ook niet meer gevraagd dus is het voor je cliënt nóg laagdrempeliger om een afspraak te maken.
De vormgeving kan volledig naar je eigen huisstijl worden ingericht. Ook wanneer er binnen Fysiomanager met verschillende praktijken wordt samengewerkt met elk een eigen huisstijl, kan Online Plannen altijd op de juiste huisstijl worden ingesteld.
Je hebt de vrijheid om de toegang tot Online Plannen op verschillende posities op jouw website in te stellen.
Als er op je website bijvoorbeeld meerdere vestigingen zijn met ieder een eigen pagina, kies er dan voor om op elke aparte pagina een eigen button “maak een afspraak” toe te voegen. De afspraakbutton is dan automatisch gekoppeld aan de juiste praktijk en bijbehorende huisstijl.
Vul hiernaast je gegevens in voor een demo of stuur ons een bericht en we nemen snel contact met je op.