Waar Dynamico 15 jaar geleden begon met 5 therapeuten, is de praktijk ondertussen uitgegroeid naar 23 therapeuten. Onlangs zijn ze van rechtsvorm veranderd. Dit had niet alleen gevolgen voor bijvoorbeeld Vecozo en andere partijen maar ook binnen Fysiomanager moest er het één en ander aangepast worden.
Voor ons een mooi moment om te horen hoe zij de laatste jaren het werken met Fysiomanager hebben ervaren. Wij spraken met Marleen Roks, sinds jaar en dag Office manager bij Dynamico.
Normaal gesproken heb ik een paar keer per maand contact met het serviceteam. Vaak gaat het dan om vragen die uiteindelijk makkelijk op te lossen zijn. Het liefst bel ik even. Ik krijg dan altijd iemand aan de lijn die mij direct kan helpen. Een enkele keer mail ik en dan heb ik het antwoord meestal de volgende dag al in mijn mailbox. Zo blijven mijn knelpunten nooit lang liggen.
Naar aanleiding van de veranderde rechtsvorm heb ik een mail gestuurd naar het serviceteam: ik wilde graag weten wat ik binnen Fysiomanager allemaal zou moeten aanpassen.
Al gauw kreeg ik een uitgebreide mail terug met daarbij het aanbod voor hulp bij het instellen van de contracten. Iets wat mij verraste aangezien wij als praktijk zelf voor deze andere rechtsvorm hebben gekozen en dus ook zelf verantwoordelijk zijn voor het veranderen van alle gegevens. Uiteraard heb ik de hulp direct aangenomen!
De afgelopen 15 jaar heeft het serviceteam van Fysiomanager ervoor gezorgd dat wij zoveel mogelijk ontzorgd worden. Altijd bereikbaar, altijd een antwoord waar wij verder mee kunnen en zoals onlangs, zelfs extra begeleiding wanneer dat gewenst is.
Jullie innovaties vind ik altijd echt een meerwaarde. Bij bijna elke innovatie denk ik weer ‘dit is handig!’ De afgelopen 15 jaar zijn er veel innovaties geweest, hierbij een paar van mijn favorieten:
Bij Dynamico staat het belang van de patiënt voorop. Dan is het handig dat de administratieve omgeving zo is ingericht, dat wij zoveel mogelijk tijd over houden voor de patiënt.
Het fijne aan Fysiomanager is dat de zorgproducten goed in de EPD software staan én dat de hoge eisen vanuit de zorgverzekeraars en de wettelijke richtlijnen hierin verwerkt zijn. Zo worden fouten in ons declaratieproces voorkomen. En dat scheelt weer tijd.
Als praktijk blijven we innoveren. Zo is het inzetten van valpreventie één van onze speerpunten. We krijgen steeds meer te maken met vergrijzing van onze huidige maatschappij waardoor valpreventie een steeds belangrijker onderdeel van ons werk wordt. Daarnaast zijn we sinds een aantal jaar ook bezig met het geven van leefstijlcoaching.
Zo zorgen wij dat we zoveel mogelijk aansluiten bij de wensen van onze patiënten.
Ja zeker. Ik heb jullie ook al aangeraden bij andere praktijken. Zonder twijfel.
Benieuwd wat onze software voor jouw praktijk kan betekenen? Hier lees je alles over onze EPD software.
Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief én volg ons op de socials ⬇️